Tante Kijn, Ferre & Moeke
...xxx...
Via deze blog kunnen jullie ons adoptieavontuur naar Kazachstan mee beleven!
Vandaag was het voor mijn grote zus Laura een héél belangrijke dag!! Het was de eerste schooldag en mijn zusje gaat al naar het tweede leerjaar! Ja ja het is al een echte grote zus he! We hebben deze morgen nog een speciaal berichtje gestuurd en ik heb van mama daarstraks nadat mijn zusje had gebeld nog een mailtje mogen typen! Allée ik heb eerst de PC tilt doen slagen maar daarna heb ik toch iets op de mail gezet voor Laura! Voor de rest was het voor iedereen een luie dag, we waren allemaal moe en ik doe dan niks liever dan één van mijn duimpjes in mijn mondje steken!.jpg)
.jpg)
op mijn ge .jpg)
cccccccc .jpg)
.jpg)
Maar mijn kikkerhanddoek vind ik wel héél leuk!

Hallo allemaal, ik ben Ferre De Backer en nu ik eindelijk bij mama ben zal ik ook ne keer af en toe iets komen vertellen!.jpg)
Vandaag was het ons laatste echte bezoekje aan het Babyhouse in Karakastek want morgen is het de grote dag! We hebben een laatste wandeling gemaakt rond het weeshuis, door de gangen gewandeld en ons gespiegeld en voor de laatste keer op de schommel gezeten. Het doet toch raar om te weten dat je dit zal achterlaten. Ik zal dit zelfs een beetje missen!
Yess!! Eindelijk, het weekend is weer achter de rug! Dit zullen velen onder jullie waarschijnlijk niet zo graag lezen maar hier kon het weekend niet snel genoeg voorbij zijn. Voor ons begint het af te korten! Joepie!
We hebben bij aankomst Ferre’s reactie kunnen filmen wanneer hij mama zag, hoe hij op het potje ging, … echt heel leuke herinneringen voor later. Vandaag was Ferre een echte deugniet. We hadden het eigenlijk al kunnen weten wanneer we toekwamen en hij ze hem op zijn potje zetten. Hij begon dada te doen, te zingen, …. alles behalve datgene wat hij moest doen, dus hebben we ons maar even achter een hoekje gezet.
Vandaag hebben we het grootste deel van ons bezoekje buiten doorgebracht. Eerst hebben we een stukje met de buggy gewandeld en daarna heeft Ferre zelf een héél groot stuk gestapt! Vandaag heeft hij zelfs zijn eigen mondje afgeveegd.
Het was even zoeken naar onze jongen deze morgen want hij had zich verstopt in een hoekje waar hij aan het spelen was! Wanneer ik “Ferre” riep keek hij op en kwam hij op handen en knieën aangekropen. (Kruipen kan hij ondertussen als de beste).jpg)
GELUKKIGE VERJAARDAG OOPIE FONNY!!