GELUKKIGE VERJAARDAG PETER TI!!!
...XXX...
.jpg)
PS: de champagne en taart houden we nog tegoed ;-)
Via deze blog kunnen jullie ons adoptieavontuur naar Kazachstan mee beleven!
Deze morgen zijn mijn mama (moeke) en ik (Katrijn) samen met het busje richting Babyhouse gereden. Voor de eerste keer zonder papa, dit was toch maar raar hoor. Dit was voor moeke de eerste keer dat ze meeging en dus was er voor haar onderweg veel nieuw te zien.
Toen we deze morgen aankwamen bij Ferre’s leefgroepje en papa hem aannam van zijn nanny begon hij dadelijk te zingen.
7 u liep deze morgen onze wekker af. Joepie, na 4 en een halve week is het eindelijk zover!! We kunnen terug naar Ferre.
De eerste dag van het weekend is ondertussen voorbij! En eigenlijk moet ik toegeven, deze is voorbij gevlogen! We zijn vandaag met een leuk gezelschap (14 Belgen) op stap geweest naar de Butakovka Waterfall. Dit is een prachtig stukje natuur niet zover buiten Almaty!
dan weet hij dat we naar buiten gaan en dat we een stukje gaan stappen en dit gaat ondertussen al een stukje beter dan 2 weken geleden..jpg)
Vandaag zijn we tien minuutjes vroeger vertrokken naar beneden. We hebben van Jef een bedrag gekregen dat hij op zijn verrassingsfeest georganiseerd door An met zijn verjaardag cadeau heeft gekregen en aan een goed doel wilde schenken om te besteden aan het Babyhouse waar Ferre nu verblijft. Wij hebben aan de hoofddokter gevraagd wat ze in het Babyhouse op dit moment het meest nodig hebben en het antwoord was meteen “PAMPERS”en “APPELSAPJES”. Dit hebben we zelf ook persoonlijk mogen ervaren en zien bij Ferre. Ze zijn wel héél creatief voor het herbruiken van de pampers.