dinsdag 14 augustus 2007

Wat kan wachten toch lang duren

Ik voel me net weer als vroeger. En ik die in het begin van de vakantie nog zo om ons popje moest lachen toen ze na drie dagen vroeg: "mama wanneer mag ik nu eindelijk weer naar school? De vakantie heeft nu toch al lang genoeg geduurd he!" Zo was ik vroeger ook. Ik vond dat die twee maanden grote vakantie eindeloos lang duurden. Eens een jaar of veertien dan vlogen ze voorbij, maar nu is het precies of uren duren dagen en de dagen duren weken. Het enige voordeel is wel we dit jaar "langer" jong blijven (een goe gedacht is veel waard he ) Nog 20 dagen en hopelijk zijn we dan weer een stapje verder.Voor Laura zal het zeker een grote stap zijn want zij gaat naar het eerste leerjaar. "We moeten nog samen gaan "shoppen" voor een boekentas en stiften en lijm en ... en mama dan moet ik elke dag op de computer want ik moet véél studeren hoor da ik da later goe kan om aan mijn broertje of zusje te leren". Alles is goed om de mama en papa te overtuigen om toch maar op de computer te mogen en als je ze dan even op de PC laat om een kleuterspelletje te laten spelen dan zegt ze: "mama ik zal je laten zien hoe je naar de website van K3 moet gaan." En daar stond ik dan. Ik die dacht dat ik Laura tot nu toe had "beschermd?" van al die PC toestanden. Waar leren ze het toch. Als ze het thuis ni doen blijkbaar wel ergens anders.

Geen opmerkingen: