zondag 24 februari 2008

(on)geduld ...

Het is nu meer dan 9 weken geleden dat ons dossier vertrokken is naar Kazachstan en wij zijn hier (on)geduldig aan het wachten op meer nieuws ;-).
Een 10-tal dagen geleden hebben een mailtje gekregen van HKM met de mededeling dat we een extra volmacht in orde moesten brengen. Natuurlijk net op de dag dat ze het mailtje versturen lees ik de mailbox niet na. Normaal wordt de mailbox minstens één keer per dag nagelezen. Dus ik heb dit mailtje pas gelezen op vrijdagavond. Probleem was dat de volmacht (met de handtekening van de notaris of burgemeester) vóór donderdag bij HKM moest zijn en met het weekend voor de deur was dit niet zo evident. Uiteindelijk na een paar telefoontjes hebben we op zaterdagmorgen de handtekening op het document kunnen laten zetten en heb ik de volmacht op maandag naar Beerse gebracht.
Dus nu kunnen we niet veel anders doen dan (on)geduldig en vol spanning afwachten tot er meer nieuws is. Voor Laura begint het wachten toch ook wel héél lang te duren en is het een bijna dagelijkse vraag geworden van hoelang het nog gaat duren vooraleer ze haar broertje gaat zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Kijn, Chris en Laura,

via via ben ik op jullie blog terecht gekomen. Ook wij wachten op een kapoentje uit Kazachstan. Ons dossier is 8 weken geleden verstuurd. Wij hebben ook het extra document moeten bezorgen aan HKM. En ja, ook hier duurt het wachten zooo lang... en raakt de berg geduld stilaan op... Willen jullie graag meelezen op onze blog, stuur mij dan even een mailtje naar petrahoubrechts@hotmail.com. Dan stuur ik je de gegevens door.

Groetjes van Petra