woensdag 27 augustus 2008

Eindelijk nog eens een update van de blog! (27/08/2008)

Ja ja mama is een beetje ziek geweest! Vandaag gaat het al terug wat beter. Mama dacht te ontsnappen aan de Kazachse maag- en darm microbe, maar ze hadden haar toch maar flink te pakken.
Ik heb mama extra veel geknuffeld en af en toe een knipoog gegeven en kijk ze is er weer bovenop!


een paar leuke foto's 26/08/2008
In de spiegel kijken blijf ik het leukste vinden, samen met moeke vind ik dit nog leuker! Op mijn gemak mijn boodschap(pen) doen ;-)
op mijn ge
Mijn nieuwe kapsel! Cool he?! Ssst nu ga ik mijn papa en zusje bellen!!

cccccccc

Onze buurman kookt!! (25/08/2008)
Mama en moeke hebben da goed gezien! Ze hebben tijdens een gesprekje met onze buurman hun kookkunsten ter sprake gebracht en nu mogen we deze avond lekker gaan eten!
Dus ik mag fijn gaan spelen met zijn zoontje terwijl mama en moeke van de kookkunsten van onze buurman gaan genieten! Leuk he! Alleen was er één probleem, ik ben een klein beetje jaloers wanneer mama iets zegt tegen een ander kindje kan ik dit blijkbaar niet zo goed verdragen en wil ik graag door mama gepakt worden want het is toch wel mijn mama zeker!

Geen opmerkingen: