donderdag 21 augustus 2008

Ferre vertelt … (21/08/2008)

Hallo allemaal, ik ben Ferre De Backer en nu ik eindelijk bij mama ben zal ik ook ne keer af en toe iets komen vertellen!
Ik heb héél de nacht flink geslapen! Ik heb mijn mama al zingend wakker gemaakt om 6u15! Goed he! Zij is da blijkbaar ni gewoon want iedere keer wanneer ik ga slapen tijdens de dag ligt zij ook in haar bed! “Hihi mama het is gedaan me lang uitslapen wen er maar aan!!!”
Deze morgen ben ik voor de eerste keer in badje geweest en ik weet eigenlijk ni of ik het leuk vond maar ik kan ook ni zeggen da ik het ni leuk vond, in één van mijn volgende berichtjes zal ik jullie mijn geheim verklappen! Ik wil mijn mama graag nog een beetje in spanning laten he! Ze moet ni alles van de eerste dag willen weten! ;-) Na mijn badje mijn ontbijt!! Lekkere porridge, want iets anders wil ik voorlopig ni. Omdat ik nog zo moe was van mijn avondlijke escapade van gisteren ben ik deze voormiddag nog eens 2 uurtjes gaan slapen en da heeft mij deugd gedaan daarna heb ik fruitsapje gedronken en héél flink gespeeld en op het potteke geweest!!! Deze middag heb ik mijn patatjes gegeten en daarna nog voor een uurtje of 2 gaan slapen (ik moet mijn slaaptekort van gisteren nog inhalen!) ondertussen doet ons mama ook haar schoonheidsslaapje! Ik doe het eigenlijk voor haar, dan kan zij veel slapen ;-)
Straks gaan wij hier nog een beetje genieten van het mooie weer en een wandeling maken met de buggy!!
Tot de volgende keer
See you soon!
Ferre …XXX…
PS: Laura en papa ik mis jullie héél erg en ik kan niet wachten om naar huis te komen...en ik weet dat mama jullie ook héél héél erg mist!!

Geen opmerkingen: