vrijdag 15 augustus 2008

Gekke bekke trekken (15/08/2008)

We hebben bij aankomst Ferre’s reactie kunnen filmen wanneer hij mama zag, hoe hij op het potje ging, … echt heel leuke herinneringen voor later. Vandaag was Ferre een echte deugniet. We hadden het eigenlijk al kunnen weten wanneer we toekwamen en hij ze hem op zijn potje zetten. Hij begon dada te doen, te zingen, …. alles behalve datgene wat hij moest doen, dus hebben we ons maar even achter een hoekje gezet.
Eens in onze speelruimte zag je zijn oogje blinken en begon Ferre aan alle knopjes te draaien waar hij niet mocht aankomen, de kasten te openen ... iets wat hij voordien nooit deed. Wanneer ik iets zei haalde hij natuurlijk weer zijn meest charmante glimlach boven en hield heel onschuldig zijn hoofdje scheef van mama wat zeg je nu, ik doe toch niets. Wanneer dat echt niet hielp begon hij maar op “papa” te roepen!
Ik had ook een klein spiegeltje mee en hier heeft hij zich kostelijk mee geamuseerd, constant gekke bekke trekken! Dit kan hij als de beste!
Toen het uiteindelijk tijd was en mama zei: “Kom Ferre, we gaan opruimen” zei Ferre: “papa, papa,…” wat zou da nu willen zeggen papa?
Nog 5 keer slapen …!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk dat papa & Ferre goed overeen gaan komen!!
Ge moet tegen moeke zeggen da ze hem zo geen schelmetrukken moet leren! Toen ik vertrokken was, had hij da nog ni!:-)
Laura zegt dat ik 1000000000 x kusjes moet geven, dus 1000000000 x kusjes
we love you