dinsdag 19 augustus 2008

Het laatste echte bezoekje! (19/08/2008)

Vandaag was het ons laatste echte bezoekje aan het Babyhouse in Karakastek want morgen is het de grote dag! We hebben een laatste wandeling gemaakt rond het weeshuis, door de gangen gewandeld en ons gespiegeld en voor de laatste keer op de schommel gezeten. Het doet toch raar om te weten dat je dit zal achterlaten. Ik zal dit zelfs een beetje missen!
De nanny’s hebben hier geruime tijd voor ons zoontje gezorgd en we zullen hun hier voor de rest van ons leven héél dankbaar voor zijn. We hebben oprecht veel bewondering en respect voor deze mensen!
Straks om 00u00 lokale tijd of 20u00 Belgische tijd loopt de beroepsperiode af wat wil zeggen dat alles echt officieel is en we Ferre mee naar huis kunnen nemen. Allée voorlopig naar het appartement hier in Almaty en eens de administratie hier achter de rug is, kunnen we het vliegtuig richting België nemen naar mijn allerliefste dochter en ventje want ik mis hun verschrikkelijk!!!!
Morgen moet ik, samen met de tolk, voor ik Ferre mee naar huis mag brengen nog een aantal documenten ophalen op de rechtbank in Uzynagash, hiermee naar een notaris gaan, … . Hopelijk verloopt dit allemaal zonder teveel hindernissen zodat ik snel naar mijn zoontje kan en we snel thuis zijn!
Nu nog even de laatste voorbereidingen treffen voor Ferre zijn thuiskomst en dan proberen te slapen!!
Nog 1 keer slapen!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

eindelijk is het bijna zo ver, nog 1 lange nacht!!!!
doet da goe morgen en vergeet ni da wij met onze gedachten bij jullie zijn he lieve schatten!

papa en laura xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

ik hoop voor jullie dat morgen alles vlot verloopt. ik duim voor jullie en wens jullie véél succes morgen!

Groetjes Tony